Jest to podstawowy komponent strony internetowej. Pozwala na redagowanie wszelkich artykułów informacyjnych w obrębie serwisu.
Dodawanie treści odbywa się za pomocą edytora, który swoim wyglądem i funkcjonalnością przypomina programy typu WORD. Edycja wszystkich treści jest na tyle intuicyjna, że może to wykonać osoba bez jakiekolwiek znajomości wiedzy technicznej czy programistycznej.
W obrębie artykułów można w prosty sposób dodawać zdjęcia, grafiki, tabele, animacje oraz filmy, dodatkowo istnieje możliwość stworzenia pod artykułem minigalerii zdjęć oraz plików do pobrania. Administrator może ustalić metatagi (keywords, description, title) dla każdego artykułu.
- graficzny edytor WYSIWYG podobny do programów typu WORD
- minigaleria zdjęć pod artykułem
- pliki do pobrania
- możliwość wstawiania zdjęć, grafik tabeli i filmów w obrebie artykułu
- możliwość ustalenia odrębnego tytułu podstrony, opisu strony oraz słów kluczowych
- tworzenie kategorii artykułów
- automatyczny zapis
- historia edycji artykułu (zapis kto i kiedy przeprowadzał edycję)
- możliwość przywrócenia wcześniejszej wersji artykułu
System pozwala stworzyć z poziomu panelu administracyjnego nieograniczoną liczbę administratorów i użytkowników strony internetowej.
System wyróżnia administratora głównego, posiadającego wgląd do wszystkich treści zawartych na stronie, oraz konta użytkowników o określonym poziomie dostępu do danych.
Istnieje również możliwość rejestracji nowych użytkowników za pomocą specjalnego formularza rejestracyjnego umieszczonego na stronie internetowej.
trigoCMS! daje również możliwość określenia kompetencji każdego z użytkowników nawet w obrębie jednego komponentu.
- nielimitowana ilość użytkowników
- określanie odrębnych kompetencji dla każdego użytkownika
- Określenie kompetencji nawet w obrębie konkretnego komponentu (np. dostęp tylko do konkretnych funkcji danego komponentu)
trigoCMS! gromadzi statystyki godzinowe, dzienne, miesięczne odwiedzin strony.
Ponadto zbierane i prezentowane są takie informacje jak: najczęściej odwiedzane podstrony, strony polecające i ilość użytkowników obecnych na stronie.
Istnieje możliwość podpięcia dowolnych zewnętrznych statystyk takich jak np. Google Analytics.
- zbieranie informacji o liczbie odsłon oraz unikalnych wejść na strony serwisu
- możliwość podpięcia zewnętrznych statystyk
- graficzne przedstawienie wyników w postaci wykresów
- wyszczególnienie najczęściej odwiedzanych podstron
Ten komponent odpowiedzialny jest za wykonywanie kopii zapasowej strony internetowej.
Cała procedura rozpoczyna się dosłownie za pomocą dwóch kliknięć. Utworzoną kopię można zachować na serwerze lub ściągnąć na dysk komputera.
Automatyczne monity przypominają o konieczności wykonania kopii zapasowej co 7 dni, dzięki czemu nigdy nie stracisz danych ze swojej strony internetowej.
- tworzenie kopii zapasowej całej strony
- możliwość pobrania kopii zapasowej na dysk komputera
- automatyczne przypomnienia
- możliwość integracji z DropBox i automatyczna wysyłka kopii
Ten komponent odpowiedzialny jest za redagowanie i systematyzowanie aktualności na stronie internetowej.
Tworzenie newsów jest podobne do redagowania artykułu z tym, że dodatkowo mamy możliwość stworzenia tzw. zajawki czyli wstępu do pełnej wersji artykułu.
Newsy ukazane są w formie listy artykułów jeden pod drugim, ułożonych wg daty dodania informacji.
Dodawanie treści odbywa się za pomocą edytora, który swoim wyglądem i funkcjonalnością przypomina programy typu WORD. Edycja wszystkich treści jest na tyle intuicyjna, że może ją wykonać osoba bez jakiekolwiek znajomości wiedzy technicznej czy programistycznej.
- lista aktualności
- podział na wstęp (zajawkę) oraz pełny artykuł
- graficzny edytor WYSIWYG podobny do programów typu WORD
- minigalerie zdjęć pod artykułem
- pliki do pobrania
- możliwość wstawiania zdjęć, grafik tabeli i filmów w obrębie artykułu
- możliwość ustalenia odrębnego tytułu podstrony, opisu strony oraz słów kluczowych
- tworzenie kategorii artykułów
- automatyczny zapis
- historia edycji artykułu (zapis kto i kiedy przeprowadzał edycję)
- możliwość przywrócenia wcześniejszej wersji artykułu
System zarządzania treścią trigoCMS! umożliwia stworzenie witryny skierowanej do odbiorców posługujących się różnymi językami.
Treść poszczególnych wersji językowych jest edytowalna niezależnie.
Stworzony artykuł dodaje się automatycznie do wszystkich języków, a administrator może edytować niezależnie jego treść w każdym języku. Funkcję tę można wykorzystać tworząc odrębne treści danej zakładki w różnych wersjach językowych. Dodatkowo istnieje możliwość ukrycia artykułu w danym języku, tak aby był on widoczny tylko w wybranych wersjach językowych strony.
Podczas tworzenia nowej wersji językowej komponent daje możliwość skopiowania struktury oraz treści witryny z już istniejącej wersji językowej.
Panel administracyjny może posiadać wersje językowe przypisanie do konkretnego użytkownika.
- możliwość tworzenia wielojęzycznych stron internetowych
- wielojęzyczny panel administracyjny
- niezależne edycja treści do poszczególnych wersji językowych
- kopiowania struktury i treści strony internetowej, z wybranego języka do nowego, podczas tworzenia nowych wersji językowych
Komponent przeznaczony jest do prezentowania danych teleadresowych.
Składa się z trzech części tzn. formularza kontaktowego, mapki Google oraz części tekstowej, w której prezentowane są dane teleadresowe firmy.
Tekst redaguje się za pomocą edytora WYSIWYG.
Na mapie jest możliwość wyszukania pozycji firmy i zaznaczenia jej.
Formularz kontaktowy wysyła wiadomości pod wskazany adres lub kilka adresów e-mailowych.
Banery wykorzystuje się do ukazania treści np. zdjęć, grafik często połączonych z tekstem, które zmieniają cię co kilka sekund.
Slider to doskonałe narzędzie do przyciągania uwagi widza. Wykorzystuje się ten komponent aby ukazać i podkreślić ważne treści w obrębie serwisu takie jak np. najważniejsze punkty oferty lub portfolio.
Dzięki dużej ilości animacji (przejść pomiędzy poszczególnymi slajdami) baner jest bardzo efektowną częścią strony.
Po kliknięciu w obszarze slidera następuje z reguły przejście do konkretnej podstrony z dalszymi informacjami.
- duża ilość animacji
- możliwość umieszczania w slajdzie zdjęć, grafik, tekstu w zależności od projektu
- opcja automatycznego kadrowania wrzuconego zdjęcia
- przyciski nawigacyjne w postaci strzałek lub punktów
- nieograniczona ilość slajdów (ograniczenia mogą wynikać jedynie z projektu graficznego)
- możliwość tworzenia grup banerów i pokazywania ich na różnych podstronach serwisu.
Ten komponent pozwala na prowadzenie bloga w obrębie strony internetowej
Główna strona bloga zawiera chronologicznie poukładane wpisy (zajawki), które po kliknięciu pozwalają przejść do pełnej części wpisu. Każdy wpis posiada informacje o autorze (użytkowniku), datę i godzinę opublikowania, słowa kluczowe (tagi),oraz możliwość ustawienia zdjęcia głównego wpisu i galerii zdjęć.
Wpisy mogą zostać podzielone na kategorie lub pogrupowane wg. miesiąca lub roku utworzenia. Komponent posiada również wyszukiwarkę wpisów po tagach.
Dodawanie treści odbywa się za pomocą edytora, który swoim wyglądem i funkcjonalnością przypomina programy typu WORD. Edycja wszystkich treści jest tak prosta i intuicyjna, że może ją wykonać każdy bez jakiekolwiek znajomości wiedzy technicznej czy programistycznej.
W obrębie artykułów można z łatwością dodawać zdjęcia, grafiki, tabele, animacje oraz filmy, dodatkowo istnieje możliwość stworzenia pod artykułem minigalerii zdjęć oraz plików do pobrania.
- graficzny edytor WYSIWYG podobny do programów typu WORD
- minigaleria zdjęć pod artykułem
- możliwość załączenia plików do pobrania
- możliwość ustalenia odrębnego tytułu podstrony, opisu strony oraz słów kluczowych
- możliwość grupowania wpisów w kategoriach
- tagi
- tworzenie kategorii artykułów
Komponent pozwala na usystematyzowanie plików dostępnych do pobrania w serwisie.
Administrator może pogrupować pliki w odpowiednie katalogi i podkatalogi.
Nie ma limitu dodanych plików. Każdy plik może mieć swój dodatkowy opis oraz informację o rozszerzeniu czy wielkości pliku.
Wykorzystywany często do stworzenia repozytorium dużej ilości specyfikacji technicznych produktów, dokumentów firmowych czy regulaminów.
Komponent FAQ pozwala na umieszczanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów.
Administrator strony internetowej ma możliwość stworzenia listy pytań oraz odpowiedzi i poukładania ich w odpowiedniej kolejności.
Treść dodawana jest za pomocą edytora WYSIWYG ułatwiającego formatowanie tekstu.
- tworzenie listy pytań i odpowiedzi
- możliwość zmiany kolejności pytań
- edycja treści za pomocą edytora WYSIWYG
Komponent pozwala na stworzenie galerii zdjęć w obrębie serwisu.
Administrator strony internetowej może stworzyć galerie pogrupowane w kategorie i podkategorie. Dzięki funkcji "multiupload" można wysłać jednorazowo wiele zdjęć.
W obrębie komponentu dostępna jest funkcja edycji zdjęć. Daje to możliwość samodzielnej zmiany rozmiaru zdjęcia oraz kadrowania. W obrębie kategorii można ustalić zdjęcie główne wyświetlane przy tytule kategorii.
Po kliknięciu w zdjęcie zostanie powiększone i za pomocą kliknięcia w strzałki można przeglądać kolejne zdjęcia bez konieczności powrotu do listy zdjęć.
- tworzenie kategorii oraz podkategorii
- multiupload plików
- edycja zdjęć (zmiana rozmiaru oraz kadrowanie)
- ustalanie zdjęcia głównego kategorii
- ustalanie kolejności zdjęć w kategorii
- automatyczne tworzenie miniaturek
Komponent pozwala na stworzenie galerii wideo w obrębie serwisu.
Administrator strony internetowej ma możliwość stworzyć nielimitowaną ilość galerii wideo pogrupowanych w kategorie i podkategorie.
Po wejściu do kategorii następuje wyświetlenie listy materiałów a po kliknięciu w któregoś z nich odtworzenie filmu wideo.
W obrębie każdej kategorii istnieje możliwość ustalenia zdjęcia głównego wyświetlanego przy tytule każdego filmu.
Istnieje możliwość ustawienia zdjęcia głównego przy każdym filmie, które po kliknięciu w miniaturę spowoduje odtworzenie materiału.
- tworzenie kategorii oraz podkategorii
- ustalanie zdjęcia głównego kategorii
- ustalanie kolejności filmów w kategorii
Komponent ten pozwala na stworzenie i zarządzanie katalogiem produktów na stronie internetowej.
Produkty dodaje się z poziomu panelu administracyjnego. Do każdego produktu można dodać zdjęcia, grafiki, opis, pliki do pobrania (np. specyfikacje techniczne).
Na stronie produktu znajduję się również formularz zapytania o produkt, dzięki czemu potencjalny klient ma możliwość zadać pytanie, które wysyłane jest bezpośrednio na maila administratora. Administrator dzięki temu wie dokładnie, jakiego produktu dotyczy pytanie.
Wszystkie produkty można pogrupować w kategorie i podkategorie.
- tworzenie kategorii oraz podkategorii
- ustalanie zdjęcia głównego kategorii
- dodawanie opisu oraz zdjęć produktów
- pliki do pobrania
- formularz zapytania o produkt
Niezwykle pomocny komponent w stworzeniu internetowego portoflio.
Administrator strony internetowej może stworzyć projekty pogrupowane w kategorie i podkategorie. Dzięki funkcji "multiupload" możliwe jest dodanie wielu zdjęć do danego projektu za jednym razem.
W obrębie komponentu dostępna jest funkcja edycji zdjęć. Daje to możliwość prostej zmiany rozmiaru zdjęcia oraz kadrowania. W obrębie kategorii jest możliwość ustalenia zdjęcia głównego wyświetlanego przy tytule kategorii.
Po kliknięciu w zdjęcie zostanie powiększone i za pomocą kliknięcia w strzałki można przeglądać kolejne zdjęcia bez konieczności powrotu do listy zdjęć.
- tworzenie kategorii oraz podkategorii
- multiupload plików
- edycja zdjęć (zmiana rozmiaru oraz kadrowanie)
- ustalanie zdjęcia głównego kategorii
- ustalanie kolejności zdjęć w kategorii
Newsletter wykorzystuje się do komunikacji pomiędzy użytkownikami a właścicielem serwisu.
Komponent pozwala na gromadzenie bazy mailingowej oraz zarządzenie nią.
Zgromadzone adresy można wyeksportować do pliku CSV i użyć w zewnętrznym programie mailingowym.
Użytkownik serwisu może zapisać się do listy mailingowej lub usunąć swój adres mailowy z bazy za pomocą specjalnego formularza.
- moduł formularza na stronę dla użytkowników serwisu do zapisania/wypisania się z listy mailingowej
- tworzenie bazy mailingowej
Komponent pozwala na gromadzenie otrzymanych referencji i prezentowanie ich użytkownikom serwisu.
Referencje mogą być prezentowane w formie zdjęcia/skanu pokazanego w formie galerii lub w formie tekstowej.
Każda referencja może mieć swój indywidualny tytuł i opis.
- możliwość użycia zdjęć/grafik/skanów
- edycja zdjęć (zmiana rozmiaru/kadrowanie)
- grupowanie w kategoriach
Niezwykle pomocny komponent w stworzeni działu, w którym zostaną zaprezentowane certyfikaty.
Certyfikaty w formie zdjęć, grafik, skanów mogą być pogrupowane w poszczególne kategorie.
Certyfikaty wyświetlane są w formie miniaturek z podpisem a po kliknięciu następuje powiększenie zdjęcia.
- możliwość użycia zdjęć/grafik/skanów
- edycja zdjęć (zmiana rozmiaru/kadrowanie)
- grupowanie w kategoriach
Komponent Zespół pozwala na zaprezentowanie na stronie internetowej osób pracujących w danej firmie.
Każdy z pracowników może zostać przedstawiony ze swoim zdjęciem, krótkim opisem i danymi teleadresowymi.
Dzięki temu komponentowi każdy potencjalny klient będzie wiedział czym zajmują się pracownicy w Twojej firmie.
- Nielimitowana ilość osób
- Możliwość podziału na działy
- Dodawanie opisu i danych teleadresowych
- Możliwość edycji zdjęć (zmiana rozmiaru / kadrowanie)
Komponent pozwala zredagować i opublikować oferty pracy.
Oferty pracy redaguje się za pomocą edytora WYSIWYG przypominającego swoją funkcjonalnością programy typu WORD.
Komponent pozwala na zaprojektowania formularza aplikacyjnego bezpośrednio pod treścią ogłoszenia.
Zainteresowana osoba może wprost ze strony wysłać swoją aplikację i dołączyć pliki CV oraz list motywacyjny (opcja).
- Nieograniczona ilość ogłoszeń
- Formularz aplikacyjny
- Prosta edycja ogłoszeń
- Edytor WYSIWYG
Sondy to nic innego jak krótkie ankiety skierowane do odwiedzających stronę internetową.
Obsługa komponentu jest bardzo prosta. Jednym kliknięciem tworzymy nową sondę, następnie ustalamy pytania i dowolną ilość odpowiedzi. Administrator może ustalić czas w jakim będą zbierane odpowiedzi jak i również kiedy zostaną opublikowane wyniki.
Prezentowanie wyników może odbywać się na żądanie użytkownika serwisu lub dopiero po oddaniu głosu.
- Nielimitowana ilość sond
- Proste tworzenie pytań i odpowiedzi
- Prezentowanie wyników w formie wykresów
- Określanie ram czasowych zbierania odpowiedzi
Banery reklamowe w obrębie serwisu pozwalają na publikację efektownych reklam w postaci grafik, animacji flash czy zdjęć.
W obrębie komponentu istnieje możliwość dodania nielimitowanej ilości slajdów, ustawienia czasu ich wyświetlania, oraz ilości wyświetleń lub ilości kliknięć.
Każdy baner posiada swoją pozycję na stronie serwisu. Nie ma limitu ilości banerów.
Jest to świetne narzędzie marketingowe wzbogacające treść serwisu.
- Nielimitowana ilość banerów / slajdów
- Prosta administracja
- Możliwość zdefiniowania czasu wyświetlania reklamy, ilości wyświetleń lub ilości kliknięć
Komponent ten pozwala na stworzenie działu z ogłoszeniami w obrębie serwisu, a ogłoszenia pogrupowane są w kategoriach.
Ogłoszenia mogą dodawać użytkownicy za pomocą specjalnego formularza na stronach serwisu oraz administrator z poziomu panelu CMS.
Administrator ma pełną kontrolę nad ogłoszeniami tzn. może je tworzyć modyfikować, blokować i usuwać.
Użytkownik chcący dodać nowe ogłoszenie może wybrać kategorię, w której ma się ono znaleźć, może dodać szczegółowy opis, oraz zdjęcia.
Redagowanie streści odbywa się za pomocą specjalnego formularza i jest bardzo proste.
- Podział ogłoszeń na kategorie
- Nielimitowana ilość ogłoszeń
- Proste dodawania nowego ogłoszenia za pomocą specjalnego formularza
- Dodawanie opisu i zdjęć do ogłoszenia
- Pełna kontrola administratora nad ogłoszeniami
Element ten pozwala na stworzenie różnego rodzaju formularzy na stronie internetowej takich jak: formularze zamówień, zapytań lub kontaktowe.
Formularze tworzone są indywidualnie na potrzeby danej realizacji. Pola formularzy definiowane są przed rozpoczęciem realizacji wdrażania strony internetowej, uzgodnione z klientem.
Dane formularzy wysyłane są na wskazany adres e-mail. Istnieje możliwość zdefiniowania jednego lub kilku odbiorców.
Jest to narzędzie do graficznego przedstawiania wydarzeń w formie widoku dnia, tygodnia lub miesiąca.
Poszczególne wydarzenia mogą zgłaszać sami użytkownicy za pomocą specjalnego formularza na stronach serwisu lub tworzy je administrator bezpośrednio z panelu administracyjnego.
Stworzone wydarzenie administrator może dowolnie edytować – zmieniać treść, datę, godzinę rozpoczęcia wydarzenia itp.
To narzędzie do zarządzania wszelkimi dokumentami tekstowymi, graficznymi i innymi, które mogą być udostępniane w artykułach i kategoriach
Pozwala na tworzenie i usuwanie plików, tworzenie katalogów, przenoszenie plików pomiędzy katalogami, pobieranie plików z serwera itp.
Za pomocą tego komponentu można również wysłać pliki na serwer aby później wykorzystać je np. w treści artykułu.
Komponent pomaga w tworzeniu map interaktywnych pomocnych w ukazaniu wielu punktów lub obszarów na mapie.
Szczególnie często wykorzystywany w zakładkach takich jak kontakt, aby pokazać wszystkie odziały firmy, punkty sprzedaży itp.
Na przykład użytkownik po wyborze danego województwa dostaje od razu informacje o konkretnych oddziałach firmy z danymi teleadresowymi, oraz ich dokładnej lokalizacji. Najczęściej wykorzystuje się do tego celu mapy Google.
Oczywiście istnieje możliwość zaprojektowania innych funkcjonalności takiego komponentu wg. koncepcji klienta.
Wiele serwisów społecznościowych daje możliwość zamieszczenia na stronie internetowej swoich widgetów np. Like Box.
Do takich serwisów należą Facebook (umożliwia dodanie takich widgetów jak „Lubię to”, „Like box, który może wysuwać się z boku strony i inne), Google+, Twitter (najnowsze wpisy).
Istnieje również dodanie innych widgetów społecznościowych według życzenia klienta.
Komponent pozwala na wyszukanie informacji w całym serwisie.
Wyszukiwanie odbywa się po tagach, w treściach artykułów, w katalogach produktów i innych komponentach które posiadają treść wyświetlaną w serwisie.
Wyszukiwarka z reguły dostępna jest na stronie głównej.
Istnieje również możliwość podpięcia wyszukiwarki Google lub wyszukiwarek innych firm.